duminică, 31 martie 2013

Se cauta Blogger ambasador ZorileStore!!

Zilele acestea Ioana mi-a povestit despre  o campanie foarte draguta initiata de Blogawards si Zorilestore .

Campania se numeste "Se cauta Blogger ambasador Zorilestore" si ne putem alege o pereche de incaltaminte din categoria "Curatenia de primavara" .

Eu mi-am ales sandale Grentha, pe care le puteti gasi aici:


Iata si descrierea lor:
"Sandalele IS Star II Fem atrag atentia prin design-ul specific sandalelor gasite in Roma antica combinat cu detalii moderne si materiale de calitate. Talpa bine proportionata urmeaza conturul piciorului dumneavoastra iar culorile in doua tonuri creaza un contrast placut. Piesa de rezistenta este trandafirul in relief, situat in partea superioara , aduce un plus de feminintate si eleganta. Sistemul de prindere este format dintr-o curea moale care asigura o priza excelenta asupra gleznei printr-o bucla metalica reglabila. Is Star II Fem, sandalele perfecte pentru zilele si noptile calduroase de vara!"

Ma bucur ca am aceasta oportunitate si vreau sa urez succes tuturor celor care participa. 

Un comentariu: